[aesop_image imgwidth=”60%” img=”https://www.jensbrandsupport.nl/wp-content/uploads/Vrachtwagen.jpg” align=”center” lightbox=”on” captionposition=”left” revealfx=”off”]

 

[aesop_content color=”#FFFFFF” background=”#333333″ columns=”1″ position=”none” imgrepeat=”no-repeat” floaterposition=”left” floaterdirection=”up” revealfx=”off”] [/aesop_content]

Picture This:

Op 500 meter afstand ziet jouw klant welk bedrijfspand hij/zij moet hebben als ze naar je toekomen. Dat komt door die torenhoge weerbestendinge banner tegen de voopui. Wanneer de auto wordt geparkeerd, valt jouw beletterde bedrijfsauto direct op. De klant weet waar hij moet zijn omdat alle bewegwijzering in jouw huisstijl wordt getoond, geen twijfel daar! De klant neemt plaats in de wachtkamer en krijgt een cappuccino uit een kopje met jouw logo, en kijkt rond naar de rollbanners, waar de nieuwste innovatie in jouw vakgebied op staat.

Wanneer de klant door de lange gang naar jouw kantoor zoekt, weten ze gelijk waar ze moeten zijn door het naambordje met logo wat op de deur prijkt. Na een prettig gesprek (dat moet je zelf doen) waar de klant met jouw bedrukte pen aantekeningen heeft gemaakt, gaan ze naar buiten met een schat aan informatie op jouw briefpapier in een handige tas waar jouw pay-off in geborduurd is.

In diezelfde tas zitten 2 toegangskaarten voor een beurs in de buurt. Je hebt ze uitgenodigd omdat jouw product daar in levende lijve te zien is.

Op de beurs aangekomen is jouw stand niet te missen. Een glimmend aluminium frame met een gespannen doek over de gehele lengte van de stand zorgt er voor dat de concurenten links en rechts naast je in het niet vallen. Jouw klant kijkt niet eens elders en loopt recht jouw stand in. Hier is hij getuige van een schitterend beletterde balie en demotafels waar jouw logo op prijkt. Ook hier doe je een latte macchiato terwijl je samen naar een videopresentatie kijkt. Dit doe je op een scherm wat naadloos in een digitaal geprintte achterwand is verwerkt. Die achterwand is een collage met foto’s en logo’s van blije klanten, technische detailfoto’s van jouw product, en een 3D view van alle locaties in de Benelux waar je al hebt mogen werken.

Je laat jouw klant de beurs zien waarna je op het sponsorterras, onder een parasol met jouw logo, nog een wit wijntje doet. Je schudt, na wéér een goed gesprek, de hand en overhandigd alle info die de klant nodig heeft, krijgt hij nog eens op een USB stick aan een keycord mee.